Skip to main content

Kenapa Shaklee Suplemen Terbaik 2023


Published from Blogger Prime Android App




Assalamualaikum & salam sejahtera. Bertemu lagi kita yew!. Dalam kesibukan kita buat persediaan anak sekolah, yang bakal masuk minggu depan, moga dipermudahkan segala urusan sahabat kak tipah. Hanya Allah dapat mudahkan urusan sahabat semua. 

Kak tipah pun , Alhamdulillah baru selesai beli kelengkapan sekolah anak semalam, dek balik kampung lama sangat, bila kembali ke KL baru sempat mencari beg & kasut sekolah anak-anak. Syukur Alhamdulillah. 

InsyaAllah entry sebelum nie kak tipah kongsi tentang Set Kurus Shaklee  untuk kurus sebelum raya. Kali ini kak tipah cerita sikit tentang Kenapa Shaklee suplemen terbaik. 

Sebelum tu kak tipah nak cerita sikit lah bagaimana kak tipah boleh terjebak dengan suplemen shaklee. Untuk pengetahuan anda semua, kak tipah ini, yang dulunya seorang yang sangat memilih apa yang bakal masuk dalam badan kak tipah. Tambahan lagi bab ubat atau suplemen ini. 


Ubat atau panadol pun kak tipah tak ambil sejak dari dulu. Kak tipah akan cuba guna secara tradisional. Remedi, tip atau petua orang- orang tua. Kalau demam sakit atau nak cantik kurus secara alami. Fuhhh dengar macam kak tipah nie seorang yang sangat suci murni kan! Ewahhh puji diri pulak. Hahaha. 


Ya! Memang betul. Cukup jaga dan teliti bab makanan yang bakal masuk badan kita. Sebab cukup penting benda halal dan baik untuk jadi darah daging kita kan. 


Makanan dan minuman bukanlah satu perkara yang boleh diambil ringan mengenai status halal dan haramnya. Ini bertepatan dengan ayat al-Quran, Allah berfirman yang bermaksud


“Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik, dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan; kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.”
(Surah Al-Baqarah 2:168)


Tambahan pula, mencari makanan yang halal lagi bersih menunjukan umat islam ini sentiasa bersyukur dengan rezeki yang Allah kurniakan. Dalam surah Al-Baqarah Allah menyatakan


“Wahai orang-orang yang beriman! Makanlah dari benda-benda yang baik (yang halal) yang telah Kami berikan kepada kamu, dan bersyukurlah kepada Allah, jika betul kamu hanya beribadat kepadanya”
(Surah Al-Baqarah 2 :172)


Keharusan umat islam dalam mencari makanan halal supaya orang beriman itu sentiasa selamat, sihat dan dalam limpahan rahmat serta redha-Nya di dunia dan akhirat.


Jom kenapa lah kak tipah dan ramai orang di Malaysia pilih suplemen shaklee sebagai suplemen terbaik mereka. 


1. 100 year Of innovation


Published from Blogger Prime Android App


Inovasi ialah kaedah mencari jalan untuk menghasilkan produk atau perkhidmatan yang lebih baik,sama ada melalui pengubahsuaian atau penambahbaikan.


Dr Forrest C.Shaklee, pengasa Shaklee, sangat komited untuk membantu orang lain menjalani kehidupan yang lebih sihat bermula apabila beliau mencipta multivitamin pertama di US lebih 100 tahun yang lalu. Membina legasi inovasi, sains dan falsafahnya iaitu Hidup dalam Harmoni dengan Alam Semulajadi® adalah asas kepada semua yang kami lakukan. Daripada produk pemakanan dan kecantikan kami yang terbukti secara saintifik kepada alam sekitar kami, kami telah membantu berjuta-juta orang menjalani kehidupan yang lebih sihat, lebih muda dan lebih memuaskan. Dan telah buktikan.


Sebagai contoh, nenek nie ha, dah umur 93tahun, masih nampak sihat, kuat dan awek muda dengan Shaklee? Adakah ambil suplemen shaklee dah lebih 50 tahun? Jawapannya kerana suplemen shaklee is Work!!! Terbukti berkesan. 

Our products have 100 years of innovation!!!!

'I have been taking Shaklee for 45 years and I have not taken any medication since the day I took Shaklee’.

Kata nenek 93tahun nie ha. 

Panadol pun tak makan weh!!!
They are so healthy that they amazed me!!!

They called us babies in Shaklee because we are less than 5 years in Shaklee.

Amazing people!!! Simply amazing!!!
Nahh video nenek berkongsi. 


πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡Apa kata Nenek 93 tahun ?



2. Shaklee Different

Perbezaan Shaklee

Membina legasi inovasi, sains dan Hidup Harmoni dengan Alam Semulajadi® Dr. Forest Shaklee adalah teras kepada semua yang kami lakukan.

Kami komited dalam menghasilkan produk daripada bahan semulajadi yang paling tulen.

Produk kami bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya yang mungkin anda temui dalam produk kompetitif.

Produk kami mematuhi piawaian keselamatan tertinggi.

Produk kami lembut terhadap alam sekitar.

Setiap satu produk kami adalah bebas gluten.
Kami tidak pernah menguji haiwan dan kami bebas daripada kekejaman.

Daripada produk pemakanan dan kecantikan kami yang terbukti secara saintifik kepada kelestarian alam sekitar kami, kami telah membantu berjuta-juta orang menjalani kehidupan yang lebih sihat, lebih muda dan lebih memuaskan. selamat. Terbukti. Berkesan.

SELAMAT

Komitmen Jangka Panjang Shaklee terhadap Kesucian, Keselamatan dan Potensi.
Di Shaklee, kami mementingkan kualiti setiap produk kami. Walaupun pengilang menjalankan ujian ini, apabila produk ini dihantar kepada Shaklee, kami menjalankan ujian bebas kami sendiri. Shaklee menjalankan lebih 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk kami kepada anda.

KESUCIAN

KESUCIAN DAN KESELAMATAN TERJAMIN!
350
UJIAN KE ATAS SETIAP BAHAN BOTANI BAHARU UNTUK PENCEMARAN BERBAHAYA, RACUN PEROSAK DAN BAHAN-BAHAN LAIN.

KUALITI DAN POTENSI TERJAMIN!
100,000+
BILANGAN UJIAN KAWALAN KUALITI SETAHUN YANG DIJALANKAN OLEH SHAKLEE.

LEPAS ORGANIK (Beyond Organic)
300+
3X UJIAN RACUN PEROSAK YANG DIPERLUKAN OLEH FARMAKOPEIA AMERIKA SYARIKAT.



TERBUKTI

Formula unik kami TERDAPAT EKSKLUSIF daripada Shaklee.
Produk kami disokong oleh lebih daripada 100 paten dan paten yang belum selesai.
Shaklee mempunyai lebih 135 kajian klinikal, kertas saintifik dan pembentangan, termasuk The Landmark Study dan The Telomere Study.

Lawati healthresource.Shaklee.com untuk keseluruhan ringkasan penyelidikan tajaan Shaklee.

 

“ Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee adalah lebih sihat daripada populasi umum. ”
 

DR. ELIZABETH BLACKBURN
Pemenang Hadiah Nobel 2009 dalam Perubatan

Published from Blogger Prime Android App

BERRKESAN

Atlet berkuasa Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak dan gangsa pada temasya tersebut. Produk kami membuat perubahan dalam berjuta-juta kehidupan orang, daripada atlet Shaklee Pure Performance Team bertaraf dunia kepada angkasawan NASA. Dan mereka dibuktikan oleh orang seperti anda dan saya.


Published from Blogger Prime Android App

Published from Blogger Prime Android App

3. Kehidupan Tanpa Kompromi

Formula Unik

Di Shaklee, kami percaya dalam menjalani kehidupan yang anda inginkan—tanpa kompromi. Kami menyediakan produk tulen, selamat dan terbukti yang memberikan badan anda apa yang diperlukan untuk berkembang maju. Dan kami menyediakan peluang pendapatan yang boleh membantu anda menjalani kehidupan mengikut syarat anda sendiri.


 Misi kami adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik untuk semua orang. ”


Roger Barnett

Pengerusi dan Ketua Pegawai Eksekutif ShakleePublished from Blogger Prime Android App




HIDUP LEBIH MUDA.

KELIHATAN LEBIH MUDA.

Kami diilhamkan oleh visi pengasas dan pencipta multivitamin pertama kami di AS, Dr. Shaklee, dan falsafahnya untuk mencipta produk Living In Harmony with Nature®. Kami komited untuk menyediakan bahan-bahan yang paling tulen dan terbaik dari alam semula jadi dan untuk menggunakan piawaian saintifik kami yang ketat untuk mencipta produk yang terbukti secara klinikal — memberikan anda Keputusan Klinikal tanpa Kompromi™. Konsep kesihatan holistik ini telah membantu berjuta-juta orang Hidup dan Kelihatan Lebih Muda Lebih Lama selama lebih 60 tahun.


Temui Perbezaan Shaklee dan Jalani Kehidupan Anda Tanpa Kompromi

SAYANGI HIDUP ANDA

Komuniti Shaklee kami telah terbukti sebagai salah satu populasi paling sihat di dunia. Dan kami menawarkan peluang perniagaan yang mengubah hidup berdasarkan perkongsian produk yang mengubah hidup kami. Anda akan mempunyai kebebasan untuk mengusahakan perniagaan anda dan memperoleh pendapatan pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja yang anda pilih, sambil menjalani kehidupan yang anda suka.


Published from Blogger Prime Android App


4.LANDMARK STUDY

Kajian Landmark, yang diketuai oleh penyelidik pemakanan terkenal Dr. Gladys Block dengan Universiti California, Berkeley, merupakan salah satu kajian terbesar pengguna jangka panjang pelbagai suplemen. Kajian menunjukkan bahawa orang yang menggunakan suplemen Shaklee mempunyai biomarker yang lebih sihat untuk kesihatan jantung, otak, dan kognitif berbanding pengguna suplemen tunggal bukan suplemen atau produk bukan Shaklee.


Ketahui lebih lanjut:

Jurnal PemakananJurnal Pemakanan


Kajian bahan Pemakanan Shaklee (Landmark Review) - Video  Landmark Study



Published from Blogger Prime Android App

Published from Blogger Prime Android App

Kajian menunjukkan bahawa orang yang menggunakan suplemen Shaklee mempunyai biomarker penunjuk kesihatan utama yang lebih baik berbanding pengguna bukan suplemen.

Hasilnya menakjubkan!

Kajian klinikal memerlukan peserta untuk diambil darah mereka untuk memeriksa biomarker kesihatan utama. Kajian menunjukkan bahawa pengguna suplemen Shaklee jangka panjang telah menunjukkan peningkatan dalam kesihatan keseluruhan mereka

5. Shaklee  Menang AWARD TRUSTED  BRAND 2021 & 2022

Published from Blogger Prime Android App

Published from Blogger Prime Android App

Published from Blogger Prime Android App

Published from Blogger Prime Android App

Published from Blogger Prime Android App



Badan kita memerlukan perlindungan extra dengan pengambilan suplemen untuk kesihatan jangka masa panjang. 

Jadi, mencari suplemen sebaiknya dari bahan asas organik atau dari tumbuhan dan sumber makanan semula jadi. 


Ini kerana setiap kandungan bahan boleh menyebabkan kesan sampingan pada badan.


Nak cantik, kulit sihat, badan bertenaga perlulah amalkan suplemen terbaik bermula dari sekarang. 

 

Whatsapp kak tipah ya. 
πŸ‘‰Boleh order sekarang }

 wasap.my/+60169607699/SetKurusShaklee


πŸ‘‰Atau shopping sendiri di sini Set Hellow New You } 

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1172182

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023 
#shakleetriumph2023
#ShakleeKL
#Shakleereadystock



Comments

Popular posts from this blog

Testimoni Shaklee Saya Pertama Kali Cuba Suplemen.

Ikhtiar Hamil dengan Coqtrol Plus .

Vitamin Untuk Wanita